fbpx

Asiakaspalvelun aukioloajat pääsäiäisenä: perjantaina 29.3.2024 suljettu, lauantaina 30.03.2024 avoinna klo 12-16 , su-ma 31.03.-01.04.2024 suljettu

Jalasjärvi

MOOTTORIPYÖRIEN KEVÄTKAMPANJA KÄYNNISSÄ!

Kesällä kahdella pyörällä? A/A1/A2-kurssille nyt huikeaan kampanjahintaan! Katso kampanjan ja kurssin lisätiedot kurssit ja hinnat - sivulta ja ilmoittaudu mukaan. Alennus voimassa 21.4.2024 saakka. Pääset käsiksi koulutuksen teoriaoppimateriaaleihin verkossa heti, kun ilmoittautumisesi on vahvistettu. Suorita teoriaopinnot ja -koe pois alta nyt, niin pääset ajotunneille heti kun kelit sallii! Ajotunnit startataan alueellisesti kun tiet ovat sulaneet, ja hiekat putsattu käsittelykentiltä.

Epic Autokoulu Jalasjärvi

Laadukkainta kuljettajakoulutusta Jalasjärvellä. Tutustu monipuoliseen kurssitarjontaan, ilmoittaudu mukaan verkossa ja aloita autokoulu tänään.

Life is better on wheels!

Tutustu monipuoliseen kurssitarjontaamme, vertaile eri kurssivaihtoehtoja ja valitse juuri sinulle sopivin kokonaisuus. Asiakaspalvelumme auttaa kaikissa autokoulua koskevissa kysymyksissäsi viikon jokaisena päivänä, myös viikonloppuisin!

B-kurssit

Valitse eri kurssipaketeista itsellesi sopivin opetusmäärä. Ilmoittaudu mukaan ja aloita opinnot verkossa.
AM120-kurssit

Valitse eri kurssipaketeista itsellesi sopviin opetusmäärä. Ilmoittaudu mukaan ja aloita opinnot verkossa.
A/A1/A2-kurssit

Moottoripyöräkurssit & korttiluokan korotukset. Tutustu kurssitarjontaan, ilmoittaudu mukaan ja aloita opinnot verkossa.
Opetuslupakurssit

Suoritatko ajokorttia opetusluvalla? Tutustu opetusluvalla korttia suorittavien valmiiseen kurssikokonaisuuteen.
C1-kurssit

Kevytkuorma-autokurssille helposti ja nopeasti. Ilmoittaudu mukaan ja suorita kurssin teoriaopinnot kätevästi verkossa.
AM121-kurssit

Valitse eri kurssipaketeista itsellesi sopviin opetusmäärä. Ilmoittaudu mukaan verkossa ja aloita opinnot verkossa.

EAS-kurssit

Ensimmäistä ajokorttia suorittavan EAS-kurssi verkkotunteina (4h). Ilmoittaudu mukaan ja suorita opinnot verkossa.

Traktorikurssit

T-luokan oppimateriaali ja EAS-teoriat kätevästi paketoituna. Ilmoittaudu mukaan ja suorita kurssikokonaisuus verkossa.

C1E / C / CE

Raskaan kaluston ajokortit ja ammattikuljettajien ammattipätevyyskoulutukset kaikkialla Suomessa, yhteistyössä Epic Academyn kanssa.

Tutustu koulutustarjontaan

Laajasta koulutustarjonnastamme löydät mm. Ajokieltokoulutukset, sekä riskienhallintakurssit.

Opetusta myös automaatilla!

Tarjoamme opetusta myös automaattivaihteisella autolla. Ilmoittaudu B-kurssille ja kirjoita ilmoittautumislomakkeen lisätietokenttään maininta automaattivaihteisen auton käytöstä kurssilla! Tervetuloa.

Usein kysytyt kysymykset

Tutustu usein kysyttyihin kysymyksiin ja vastauksiin. Mikäli et löydä vastausta kysymykseesi, älä epäröi ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme!

Lisäpalvelut

Lahjakortit, yksittäiset ajotunnit, EAS-teoriatunnit.. Tarjoamme myös kattavan valikoiman lisäpalveluita!

Mikäli et löydä toivomaasi listalta, otathan yhteyttä!

Liikenneterveyden palvelut

Toteutamme terveysperusteisia ajokyvyn arviointeja ryhmä 1 ja ryhmä 2 ajoterveysvaatimusten mukaisesti, sekä muuta ajoterveyteen liittyvää koulutusta valtakunnallisesti yhteistyössä Liikenneterveys Oy:n kanssa.

Palveleva autokoulusi Jalasjärvellä!

Palvelemme Jalasjärvellä ilman erillisiä toimistotiloja. Ajotuntien lähtöpaikka sovitaan joustavasti oman opettajasi kanssa ja ilmoittautuminen, sekä teoriaopinnot hoituvat kätevästi verkossa!

Asiakaspalvelumme auttaa kaikissa autokouluasioissasi viikon jokaisena päivänä 🙂

Nappaa meidät seurantaan somessa

Ota meidät seurataan eri kanavilla niin pääset fiilistelemään tunnelmia eri toimipisteiltämme.

Instagram @epicautokoulu
TikTok @epicautokoulu
Facebook: Epic Autokoulu
YouTube @epicautokoulufin

Jätä palautetta

Kehitämme palvelujamme jatkuvasti asiakaspalautteen perusteella. ❤️

Jätä meille palautetta oheisen lomakkeen kautta.

Yhteydenottopyyntö

Tarvitsetko apua kurssipaketin valinnassa? Haluatko kysyä lisää ilmoittautumisesta, maksutavoista, tai kurssin suorittamisesta?

Jätä yhteydenottopyyntö, niin palaamme sinulle mahdollisimman pian!

Yhteystietosi
Asiani koskee
Milloin haluaisit, että olemme yhteydessä?

Hae työpaikkaa

Jätä hakemus, niin palaamme sinulle mahdollisimman pian!

Yhteystietosi
Liitä CV / Hakemus